Košík

Košík neobsahuje žiadne položky
1. Aká je cena za dopravu?
Cena za dopravu závisí od hmotnosti objednaného tovaru:
  • tovar do 10kg / 5€ doručuje prepravná kuriérska služba 
  • tovar od 10kg do 25kg / 5€ doručuje prepravná kuriérska služba 
  • tovar od 25kg do 50kg / 9€ doručuje prepravná kuriérska služba 
  • tovar od 50kg do 100kg / 19€ doručuje prepravná kuriérska služba 
  • tovar od 100 kg do 200kg / 40€ doručuje prepravná kuriérska služba
Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku.
 

2. Poradíte mi s výberom?

Áno a radi! Kedykoľvek más môžete kontaktovať, alebo sa pozrieť na mnoho zaujímavých článkov, ktoré vám pomôžu s výberom tovaru a ako ho najlepšie používať. Všetko nájdete v sekcii Rady a Tipy, Blog.
 

3. Môžem kedykoľvek zmeniť obsah a počty kusov mojej objednávky?

Áno. Obsah objednávky môžete zmeniť a dopĺňať o ďalší tovar až do času spracovania Vašej objednávky a jej zabalenia. Určite nám v predstihu pošlite e-mail so zmenami (vždy uveďte vaše číslo objednávky), alebo nám zavolajte a informujte nás o požadovaných zmenách. Upozorňujeme však, že nie všetky položky objednávky môžu byť pozmenené, jedná sa hlavne o položky, ktoré už boli objednané u dodávateľov a sú v procese vyhotovenia.
 

4. Dodávate do balíkomatov?

Nie, túto službu neponúkame.
 

5. Kde si môžem zadarmo tovar vyzdvihnúť?

Tovar si môžete vyzdvihnúť ZADARMO na odbernom mieste Pod Kalváriou 2616/32, 955 01 Topoľčany.
 

6. Kedy budem mať tovar doma, ak je na sklade?

Tovar budete mať doma najneskôr do 2 pracovných dní od spracovania objednávky, v prípade omeškania, budete informovaní.
 

7. Je  Greenia k dispozícii aj cez víkend?

K dispozícii sme Vám v pracovných dňoch od 09.00hod do 17.00hod.
 

8. Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť pri doručení kuriérom na dobierku. Kartou nie možné zaplatiť pri osobnom odbere.


9. Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pripomíname, že v prípade tovaru zakúpeného v e-shope Greenia.sk platí 14 dňová lehota na vrátenie iba v prípade, že tovar bude nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.
Pripravte si potrebné dokumenty:
Doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na Greenia.sk a je v záručnej dobe. Je to:
  • daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný.
  • záručný list (ak bol vydaný)
Vyberte si, ako chcete reklamáciu uplatniť:
  • osobne na Pod Kalváriou 2616/32, 955 01 Topoľčany
  • zaslaním tovaru na našu adresu (spolu s faktúrou a popisom chyby):
MMH trade s.r.o.
956 22 Nemečky 179


10. Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, je 30 dní v prípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní.
V prípade dňa pracovn=ho pokoja sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.
Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok.
Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.
 

11. Ako môže zákazník odstúpiť od zmluvy?

Osobne na našom odbernom mieste alebo zaslaním tovaru na našu adresu.
V oboch prípadoch musí zákazník vyplniť formulár  „Odstúpenie od zmluvy“.
 
 

Zdravá pôda bez chémie

Zakladáte si nový trávnik? Nepáči sa Vám vzhľad Vášho trávnika?